ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ: Υπουργείο Υγείας: 18,5 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ για την καμπάνια εμβολιασμού

 

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ: Υπουργείο Υγείας: 18,5 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ για την καμπάνια εμβολιασμού 

ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΟΖΑΡΟΥΝ ΣΕ ΣΥΣΙΤΙΑ ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΧΡΕΟΥΣ  ΠΟΛΙΤΩΝ, ΠΟΝΤΑΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΡΕΚΛΑΜΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΑΠΟ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΝΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΥΝ ...



Με απόφαση του υπουργού Υγείας, Βασίλη Κικίλια θα διανεμηθεί σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης το ποσό των 18,5 εκατ. ευρώ, προκειμένου για «την προβολή μηνυμάτων και της εθνικής εκστρατείας κατά του κορονοιού covid-19».

Σύμφωνα με την σχετική απόφαση, αντικείμενο της σύμβασης είναι «η παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, που συνίστανται ειδικότερα στην εκπόνηση σχεδίου εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, καθώς και κάθε άλλης συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την έγκαιρη υλοποίηση αυτής, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη λήψη μέτρων για την αποτροπή διασποράς του κορονοϊού COVID-19.

To αντικείμενο καταλαμβάνει:

α) στο σχεδιασμό, οργάνωση της επικοινωνιακής στρατηγικής, της τοπόθετησης, του χρόνου προβολής και του τρόπου προβολής στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, και ειδικότερα από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, από τον έντυπο τύπο, από τα ηλεκτρονικά μέσα με χρήση ηλεκτρονικών εφαρμογών και internet, από τον περιφερειακό τύπο, από ραδιοφωνικά μέσα κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά.

β) στη διαμόρφωση του σχεδιασμού της επικοινωνιακής στρατηγικής και της τοποθέτησης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας με την ενδεδειγμένη παραμετροποίηση που αφορά όλες τις ομάδες αποδεκτών και συγκεκριμένα τις πληθυσμιακές ομάδες που ορίζονται στο πλαίσιο της παρ. 1 του άρθρου 74 του ν.4761/2020, με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, όπου αυτός υφίσταται, ή με κριτήρια δημοφιλίας, καθώς και με αναφορά στον βαθμό ανταπόκρισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα, συμπράττοντα φορέα κοκ ανωτέρω κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο.

Η δαπάνη για τις ως άνω αναφερόμενες υπηρεσίες θα ανέλθει συνολικά στο ποσό των 18.500.000 εκ.€, (προέγκριση για το 2021 ποσό 18.500.000,00€) και θα βαρύνει τις πιστώσεις του Α.Λ.Ε. 2420906001 «Έξοδα προβολής, διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων» του Φ./Ε.Φ. 1015-202-0000000″. ΠΗΓΗ 

 

Η επιχείρηση “Ελευθερία” άρχισε με … 18 εκ. ευρώ στους “πληγέντες” καναλάρχες και … 1500 δόσεις εμβολίων στον υπόλοιπο κόσμο!


Κι άλλα 18,5 εκατομμύρια ευρώ στα ΜΜΕ για διαφημίσεις για τον εμβολιασμό. Αυτή τη φορά θα δοθούν από το υπουργείο Υγείας και όχι από τη ΓΓΕΕ, θα είναι δηλαδή λίστα Κικίλια και όχι λίστα Πέτσα. Η τροπολογία για τη νέα καμπάνια στα ΜΜΕ είναι η εξής: «Εγκριση σκοπιμότητας για την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας των πολιτών, για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορωνοιού covid-19 και την προβολή μηνυμάτων και της εθνικής εκστρατείας κατά του κορωνοιού covid-19 στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης». Η δαπάνη (επειδή άλλωστε δεν υπάρχουν ως γνωστόν “λεφτόδεντρα”…) θα ανέλθει μόνον … στο ποσό των 18.500.000 εκ.€! Εν μέσω πανδημίας! Και μάλιστα για να διαφημιστεί ένα ιδιωτικό προιόν, μιας και τα εγκεκριμένα μεχρι τωρα εμβόλια ανηκουν σε τρεις συγκεκριμένες πανισχυρες πολυεθνικές φαρμακευτικές, που εκτός από τα ποσά που θα εισπραξουν από το ελληνικό κρατος για τις παρτίδες που θα στείλουν θα διαφημιστούν και δωρεάν!
ΥΓ: Αν αυτό έχει κάποια σημασία … Στην απόφαση που πήρε ΦΕΚ στις 24 Δεκεμβρίου, παραμονή Χριστουγέννων όπως γράφει το ThePressProject, υπάρχουν πάντως οι σχετικοί όροι, εξηγεί δηλαδή βάσει ποιων κριτηρίων θα δοθούν τα χρήματα: «την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, όπου αυτός υφίσταται, ή με κριτήρια δημοφιλίας, καθώς και με αναφορά στον βαθμό ανταπόκρισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα, συμπράττοντα φορέα κοκ ανωτέρω κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο». Ακριβώς αυτό που δεν έγινε δηλαδή στη λίστα Πέτσα. ΠΗΓΗ 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια